Πολλές απορίες στο ερώτημα: Γιατί απεργούν οι καθηγητές;
μας τις δίνουν οι "απαντήσεις" των ίδιων των εκπαιδευτικών: Απεργώ γιατί ... (δείτε το βίντεο της ΟΛΜΕ).Είμαστε αλληλέγγυοι και συμμετέχουμε στο συντονισμό δράσης της Ε' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής με τις παρακάτω παρεμβάσεις μας:
- Την Δευτέρα (16/9) βρισκόμαστε το πρωϊ στις 8 π.μ. στα σχολεία μας και στις 12:00 συμμετέχουμε στο Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στα Προπύλαια.
- Την Τρίτη (17/9) διανέμουμε ενημερωτικό υλικό στο χώρο της "λαϊκής" στον Αγ. Σπυρίδωνα.
- Την Τετάρτη (18/9) συμμετέχουμε ενεργά στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ στην Αθήνα.
- Την Πέμπτη (19/9) στήνουμε τραπεζάκι ενημέρωσης, με όλο το ενημερωτικό υλικό που θα υπάρχει, στην πλ. Μαρκοπούλου.
- Την Παρασκευή (20/9) ενημερώνουμε με ηχητική κινητή μονάδα (ντουντούκα) για την πραγματοποίηση της εκδήλωσής μας του Σαββάτου, στο λιμάνι του Π. Ράφτη.
- Το Σάββατο (21/9) στις 8 μ.μ., στο λιμάνι του Π. Ράφτη, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση ενημέρωσης με πυλώνα το πρόβλημα στην εκπαίδευση. Θα υπάρχει πάνελ ομιλητών-καθηγητών από γυμνάσια του τόπου μας και εκπροσώπων της Ε' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής.
- Την Κυριακή (22/9) κάνουμε παρέμβαση-ενημέρωση στην πλ. Μαρκοπούλου, με ενημερωτικό έντυπο υλικό.
Η «Επιτροπή Αγώνα Μαρκόπουλου-Π.
Ράφτη» θέτει …
ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Φίλοι γονείς, συντοπίτες και
συναγωνιστές,
εάν αυτή την παρέμβαση-ενημέρωση την
κάναμε το 2011 πιθανότατα να σας ζητούσαμε την συμπάθεια αλλά και την ανοχή σας
όσον αφορούσε την ανησυχία που θα σας προκαλούσαν οι παρατηρήσεις μας!
Εάν όμως αυτή η παρέμβαση-ενημέρωση
γινόταν το 2012 θα απαιτούσαμε να λάβετε πολύ σοβαρά υπ’ όψιν σας τις
πληροφορίες για τις οποίες θα σας προειδοποιούσαμε!
Φέτος όμως σας υπενθυμίζουμε ότι και
το 2011 αλλά και 2012 σας ενημερώναμε για όλ' αυτά που … θάρθουν! Και δυστυχώς
"ήρθαν" και είναι μπροστά στην "πόρτα του ... σπιτιού μας"!
… Και μας χτυπάνε «βίαια» την πόρτα!
Απέναντι
μας πλέον έχουμε, ξεκάθαρα, ... ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ!
ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ που
σβερκώνουν ότι βρουν, με κάθε τρόπο!
Νομιμοφανή, όχι νόμιμο (βλ. Πράξεις
νομοθ. περιεχομένου). Αλλά και παράνομο (βλ. ΕΡΤ)!
Άρχισαν, επισήμως, με τα χαράτσια.
Μας τα ... φυτέψανε το 2010. Μέχρι τότε οι περισσότεροι από εμάς δεν χρώσταγαν
σε κανέναν.
Σήμερα χρωστάμε ... και της Μιχαλούς!
Μειώνοντας ΟΛΕΣ τις πηγές εσόδων μας και αυξάνοντας δραματικά το κόστος ζωής
μας.
Αφού λοιπόν η 1η φάση του σχεδίου
τους (οικονομική εξαθλίωση) ολοκληρώνεται μπήκαν στη 2η φάση (... που την
προετοίμαζαν κι αυτήν): Αποτελμάτωση
των κοινωνικών δομών του Κράτους (Παιδεία,
Υγεία, Μεταφορές, Εργασία, Αγροτική παραγωγή, Συντάξεις, Ασφάλιση).
Τυπικά υπενθυμίζουμε ότι η Παιδεία
αποτελεί Συνταγματική υποχρέωση του Κράτους (αρ.16, παρ.2, 4, 5).
Η Παιδεία αποτελεί το σημαντικότερο
θεμέλιο μιας κοινωνίας. Τα τελευταία χρόνια η Παιδεία "σέρνει τον ... Σταυρό
του μαρτυρίου".
Μειώνονται οι θέσεις εκπαίδευσης,
καταργείται ο ΟΣΚ, καταργούνται ή συγχωνεύονται εκατοντάδες σχολικές μονάδες με
δραματικά αποτελέσματα τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές,
μειώνονται οι κρατικές επιχορηγήσεις, η υλικοτεχνική υποδομή ανύπαρκτη έως
επιδερμική, οι μεταφορές των μαθητών διακόπτονται, καταργείται ο θεσμός του
ολοήμερου σχολείου, κ.α. Οι συνεχείς αλλαγές, που τις βαφτίζουν
"εκσυγχρονισμό", είναι η παραχώρησή της ΠΑΙΔΕΙΑΣ σε χέρια Ιδιωτών. Η Κρυφή Ιδιωτικοποίηση της Παιδείας,
δηλαδή!
Όλοι γίναμε κοινωνοί των τελευταίων
γεγονότων, που προηγήθηκαν της "προληπτικής" επιστράτευσης των
καθηγητών, το Μάη:
Οι προθέσεις του Υπ. Παιδείας για το
σχέδιο νόμου, προκαλεί Γ.Σ. της ΟΛΜΕ που συγκλίνει στην άποψη για απεργία μέσα
στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Η Συντριπτική πλειοψηφία των ΕΛΜΕ "δείχνει"
και "απαιτεί" Απεργία. Στην τελευταία Γ.Σ. των προέδρων της ΟΛΜΕ,
στις 16 Μάη ’13, αποφασίζεται η μη πραγματοποίηση της απεργίας!
Το δραματικό ερώτημα εκείνων των ημερών ήταν:
- Γιατί τώρα; Γιατί μέσα στην εξεταστική περίοδο; Ποιος οξύνει την αντιπαράθεση μεταξύ ποιών;
Το ερώτημα σήμερα είναι:
- Γιατί αργήσαμε; Γιατί δεν σταματήσαμε αυτό που βλέπαμε να έρχεται, νωρίτερα;
Πως μπορούμε να "καθόμαστε"
να περιμένουμε ν' απολυθεί ο δάσκαλος-σύζυγός μας κι άλλοι 16.000 συνάδελφοί
του, πως "αντέχουμε" να βλέπουμε τα παιδιά μας να πεινάνε για ένα
κουλούρι, πως "ανεχόμαστε" τον ταξικό ρατσισμό που δημιουργούν στην
εκπαίδευση τα τοξικά τους νομοσχέδια κλείνοντας ειδικότητες και πετώντας στο …
άγνωστο χιλιάδες παιδιά ειδικοτήτων, πως "επιτρέπουμε" να πληρώνουμε
κάθε φυλλάδιο και σε λίγο κάθε βιβλίο μαθητή, πως μένουμε "απαθείς"
στις κατάφορες παραβιάσεις του Συντάγματος και "εν τέλει" των
αυτονόητων ελευθεριών του πολίτη;
Περιμένουμε την ... ανάπτυξη που
υπόσχονται ή μήπως τις εκλογές για να σωθούμε;
Η πολύπλευρη επίθεση που δεχόμαστε σε
όλο το φάσμα της ποιότητας της ζωής μας, μας οδηγεί σε
επιλογές-μονόδρομο:
Δίπλα στους καθηγητές και στους
δασκάλους αλλά και συντονισμένα, με όλους τους κοινωνικούς φορείς και
συλλογικότητες, παλεύουμε για την ανατροπή αυτής
της ολομέτωπης επιθετικής πολιτικής που δεχόμαστε.
Η "Επιτροπή Αγώνα Μαρκόπουλου -
Π. Ράφτη" μπροστά σ' αυτό το εχθρικό κοινωνικό περιβάλλον που περιβάλει τη
ζωή μας και ιδιαίτερα την εκπαιδευτική κοινότητα με δραματικά αποτελέσματα στο
οικογενειακό εισόδημα, στην εκπαιδευτική δομή και λειτουργία της αλλά και στην
εθνική οικονομία στέκεται δίπλα στον αγώνα των εκπαιδευτικών αφού ο αγώνας για
δημόσια και δωρεάν Παιδεία μας αφορά ΟΛΟΥΣ.
Αγωνιζόμαστε για:
- Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία
- ασφαλείς και δωρεάν μεταφορές των μαθητών
- σύγχρονα σχολικά κτίρια χωρίς σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα στην ανέγερση κτιρίων.
- 12χρονο σχολείο
- μόνιμους διορισμούς όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών με κατάργηση όλων των ελαστικών μορφών εργασίας. Κατάργηση των απολύσεων σε όλους τους εργασιακούς χώρους
- εκπαιδευτικούς που θα δημιουργούν μαθητές με γνώση και αλληλεγγύη.
«Επιτροπή Αγώνα Μαρκόπουλου-Π.
Ράφτη»
ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΓΩΝΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ - ΠΟΡΤΟ-ΡΑΦΤΗ
ΔΕ ΧΡΩΣΤΑΜΕ – ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ –
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου